Üniversitemiz Üniversiteli Beşiktaşlılar Artvin Topluluğu yeni üyeler kazanmak ve topluluklarını tanıtmak amacıyla 27.02.2024 tarihinde Üniversitemiz Merkez Yerleşkesi Nihat Gökyiğit Kongre ve Kültür Merkezi önünde stant kurdu. Daire Başkanımız Kaya ERDEM standı ziyaret etti.