Üniversitemiz Tiyatro Topluluğu tarafından hazırlanan "Aslında Hepimiz Deliyiz" adlı tiyatro oyunu, Üniversitemiz Nihat Gökiyiğit Kongre ve Kültür Merkezinde sahnelendi. Oyuncuların sahne performansı seyirci tarafından büyük beğeni topladı. Etkinlik sonunda Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı Kaya Erdem tarafından öğrencilere teşekkür belgeleri verildi.