İŞKUR Öğrencilerine Teşekkür Belgesi Takdimi

22 Haziran 2026, Pazartesi 4

Daire Başkanlığımız bünyesinde görev yapan İŞKUR öğrencilerine, 2025-2026 eğitim-öğretim dönemi boyunca göstermiş oldukları özverili ve başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür belgesi takdim edildi.

Düzenlenen belge takdim programında Daire Başkanımız Kaya ERDEM, öğrencilerle bir araya gelerek yıl boyunca kurum çalışmalarına sundukları katkılar için teşekkür etti. Öğrencilerin sorumluluk bilinciyle yürüttükleri çalışmaların hem kurumsal faaliyetlere hem de kişisel gelişimlerine önemli katkılar sağladığını ifade ederken gençlere eğitim ve çalışma hayatlarında başarılar diledi.

Program, öğrencilere teşekkür belgelerinin verilmesi ve günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi. Öğrenciler ise kendilerine sunulan çalışma imkânı ve gösterilen ilgi dolayısıyla Daire Başkanlığına teşekkürlerini iletti.